Sunday, May 17, 2009

Il Principe della Gioventù parte 2

I had so many nice pictures that I needed to divide the article. 10 days went flying and me more or less in coma every evening. I really worked the mornings and afternoons for my Dutch company designing the winter collections for the season 2010-11 for men and women or sewing, the evenings at the theatre and the nights again at home.

Our team with Serena, Franci, me and Betta.
We managed to see almost the entire show from backstage. There were parts that we missed of course when the girls needed our help changing clothing.

Some male dancers. One evening I had to make research for underwear that I was designing and I didn`t realise how easily you can make men strip to you... Hilarious!!!
I found these dresses the most gorgeous at the whole set of costumes. Day by day the dancers and singers became more familiar.

The view to the stage from behind the curtains.

Two blonds, I truly believe that blonds have more fun than brunettes... ;o)



After the last show there was a party with snacks and sparkling. It felt kinda sad not to return to the theatre again. Luckily we have facebook and my trip to Rome is already in the aggenda for September...

7 comments:

Anonymous said...

ciao :) ton vogueiconin kautta törmäsin sun blogiin. mulla on tässä vielä pari vuotta ennen ku kirjotan ylioppilaaks, mut mun suunnitelmissa olis kuitenkin lähteä opiskelemaan vaatesuunnittelua.. miten sä pääsit tonne italiaan / miten sä löysit ton paikan? ulkomaille olis nimittäin mahtava päästä opiskelemaan :) kiva blogi!
xx
http://tiltumaria.blogspot.com/

stellina said...

Kiitti Tiltumaria!

Mä etsin koulua Italiasta ja totesin Milanon parhaimmaksi huippumuodin saralla. Kävin kouluun tutustumassa ennen kun aloitin ja sitten vaan jätin Suomen taakseni ja muutin tänne. Rankka koulu, mut mä oon ainakin tyytyväinen mitä oon oppinut ja mitä kokemuksia koulu on tarjonnut.
Suosittelen Marangonia lämpimästi!

Terkkuja Milanon paahtavan auringon alta/ kämpästä mikä on kuin sauna!

Anonymous said...

Oi kuulostaa ihanalta oon kateellinen! Toivottavasti toi on mullakin vielä edessä! Onks siellä korkeat lukukausimaksut? Mä pääsen kesällä ekaa kertaa italiaan, ootan innolla. pääsee muodin ja kulttuurin mekkaan! i h a n a a!

stellina said...

Bella Italia!!! Tervetuloa!

Mun koulu maksoi 20/lukukausi ja siihen vähintään samat kulut päälle. Milano on huisin kallis...

Anonymous said...

siis 20 tonnia/ lukukausi?? :o toihan on jo melkein luokkaa harvard! taitaa olla iso opintolaina (ko)? olis kyllä mahtavaa, mut ehkä mun täytyy tyytyä vaihto-oppilasvuoteen sitten, mut onneks on vielä aikaa miettiä sitä!

stellina said...

Joo. ;o) Näin jälkikäteen ajatellen ihan absurdi summa. Mä myin asuntoni Suomessa rahoittaakseni opiskelut muodin mekassa.

Vaihtovuosikaan ei oo yhtään hullumpi idea kunhan vaan valitset oikean koulun. Jos tarviit myöhemmin apua niin kerro vaan. ;o

Anonymous said...

no mut, if it's worth it! ja varmasti onki :) mut joo kysyn sit jos tulee jotain! :)